Comunicacions generals

Podeu consultar les comunicacions generals del Pla que hem enviat per correu electrònic en el següent enllaç: COMUNICACIONS

Acte de presentació curs 24-25

El dia 25 de juny a les 12:00 s’ha realitzat l’acte de presentació del curs 24-25. S’ha explicat el funcionament i calendari de les inscripcions, els canvis de l’oferta esportiva i aspectes importants i novetats que cal tenir en compte si voleu participar al Pla.

Pots consultar la gravació de la Sessió Informativa a través del següent enllaç i també podeu descarregar-vos el document pdf de la presentació.

Normativa de participació

Cal retornar el Full de Normativa i declaració responsable abans de finalitzar el període d’inscripcions (disposeu fins el dia 27 de juny, inclòs). Per fer-ho, cal que entreu en aquest enllaç i completeu el procés que us indica: Omplir i signar la normativa i declaració responsable

Calendari d'inscripcions

Us detallem les dates de finals de juny i juliol per la presentació de curs i inscripcions pels programes Escola Esport Ciutat del curs 2024-25. Podeu veure el detall de cada setmana clicant a sobre pestanya corresponent.
A la pàgina inicial del web disposeu d’un apartat de «tutorials» on teniu un vídeo de com fer la inscripció a través del PAE.

A partir del 10 de juliol a les 15h les inscripcions del vostre centre us apareixeran a l’apartat «Consulta d’estat d’inscripcions» de la pantalla principal del web www.escolaesportciutat.cat

Caldrà que reviseu que tot és correcte.

Del 16 al 20 de setembre obrirem un període per apuntar-se en Llista d’espera dels programes que us interessin.
Recordeu que és imprescindible que amb l’inici de curs reviseu les inscripcions i demaneu actualitzar el nombre de places, per si heu tingut alguna modificació.

Passat aquest primer període del curs, caldrà que retorneu el document de les inscripcions, tal i com s’explica al vídeo tutorial (a partir del minut 1:00),  firmat i segellat per l’escola, com a comprovant que esteu assabentats dels programes que us consten. (disposeu fins el 30 de setembre per a fer el retorn del pdf de les inscripcions)

Tal i com marca la normativa, podeu donar de baixa una inscripció sense penalització abans del 2 d’octubre (pels programes que es realitzen al primer trimestre) i del 21 de desembre (pels programes del segon i tercer trimestre).

Canvi de format de les inscripcions

Per assegurar que tots els centres tingueu plaça com a mínim a un programa per curs (de 1r de primària a 4t de secundària) en un primer moment només us podreu inscriure a un sol programa per nivell/curs i posteriorment obrirem una segona fase per aquells que vulgueu optar a un segon o tercer programa podreu entrar en un sorteig.

Proposta pel curs 24-25

Podeu consultar la distribució dels programes i les places que s’ofereixen per a cada curs clicant la pestanya que us interessi:

De què va cada programa?

En aquest document hi trobareu una petita explicació de cada programa, per a que pugueu informar-vos en què consisteix cada un. (la informació està penjada a data 20 de juny, qualsevol canvi posterior no quedarà plasmat en aquest document)